Navigation

Semtten Ablamız

5 Mayıs 2021 Sex Hikaye

0 Yorumlar

Merhaba,
Size ergenlikte 2 senemi güzelleştiren semtten ağabeyimizin annesi ile geçen muhteşem hadiseler silsilesinni başını anlatacağım.
17 yaşlarımda semtten bir ağabeyimle zaman geçirmeye başladık evine girip çıkıyoruz orda kalıyorum içiyoruz sıçıyoruz. babası şehir dışında, abisi Evlu, buda annesi ile birlikte yaşıyor. Devamlı takılıyoruz annesi ile arası makûs ama benden hoşlanır efendi adamım filan git gel git gel bi samimiyet olustu zamanla. artık o olmasada girip çıkıyorum odasında takılıyorum filan derken yeniden bi gece geldik takıldık ertesi gnam ağabeyimin işi çıktı acil sabahtan ankaraya gitti. bana dedi yat sen kalkınca gidersin tamam filan. hee tabi bu arada annesi 50 li yaşlarında o zamanlar moden sarih giyiyinen bi kadın helalinden o zaman kadar 20 kere filan gerçekmişimdir hayal ederek. ondanda ziyade geçen haftalarda Evta yalnız kaldıgığımdaodasını aradım kırmızı bir tanga buldum ama nasıl mis kokuyordu anında kalktı koklayıp reeldim 30 saniyede boşalttı dolaysız :D. neyse o gşana dönelim ağabeyim gitti ben odadayım dışardan sesler geliyor aha dedim duşa giriyor odanın hemen yanı duş bende salağa yattım dalga zati demir gibi öyle çıktım pat diye dışarıya koklayıp asıldığım don var üzerinde sütyende kırmızı dantelli pat diye karşı karşıya geldik. bi anda hemen arkamı filan döndüm palavradan pardon filan yok oglum sakin ol ben senin ablanım flaan dedi geç nereye gidiyosan dedi duşa girdi bu.

ben mutfaga gittim ordan dolaysız odasına natürel buldum yeniden bi külot mor renk bu sefer anında boşalmacalı filan. sonra geçtim odaya bu duştan seslendi bana o ara bornozum odada kalmıs getirirmisin filan hemen dedim kapıyı çaldım aradan getirdim dedim duşa kabindeyim gir dedi. bende girdim açtı kabini laps diye yaş 50 ama bir memeleri var ıslak ıslak her biri kafam kadar. bende dolaysız kitlendim ışık görmüş tavşan gibi, anlık şok geçince yaktım gemileri dedim mucizevi bir kadınsın..seni gidi beylikdüzü escort yaa demek öyle filan, minik sapık seni odamı karıştırmıssın farketmedimmi sanıyosun flaan :D:D. bende iyicine ele aldım, duşa girdikten sonra mor külodunu koklayıp reeldim dedim :: geç irfanın odasına bekle beni dedi. geçtim 5 dk sonra bi geldi kremlenmiş filan miss gibi kokuyo memeler ortada altında mor g-string. daha evvel hiç sikiştinmi ebedîyim sen sikelebilecenmi beni dedi dedim illk olucak ama boşaldım o arada yeniden :D:D. sonrası malum zati 4-5 saat boşalıyorum yine kalkııyo devam boşal devam yemek devam su devam sigara devam. götünü amını ayaklarını her tarafını yalıyorum yalıyorum sikiyorum yalıyorrum sikiyorum.

en sonunda dedimki yaşamımın en güzel gşanını geçirdim. bundan sonra seni hep sikmek istiyorum bu fani kuluna bunu az görme. senin gibi azgın ergeni buldum kaçırmam. bundan sonra ne zaman ararsam açmak zorundasın ama her neolursa olsun aradığım gibi geliceksin sikiceksin. bu hadiseleri başlatan gşandı daha sonra 2 yıl böyle gitti en yakın arkadaslarıma Amıma götüme soktu, ağzımı yüzümü siktirttim grubu filanı filanı yaşlar gelişiyor işler değişiyor filan. en son şehir değiştirdi muhabbetmiz kalmadı ::

  

Yorum Yazın

Yorum yazmak için üye girişi girişi yapmalısınız.

Abimle kuzenlerimizi Amıma götüme soktu ablamı evire çevire becerdiler | Seks Hikayesi Ablamı sikilirken izledim | Seks Hikayesi Annem Önüne Gelene Verdiğine Şahit Oldum Arkadaşımın annesi orospum oldu | Seks Hikayesi Arkadaşımın Orusbu Karısını Anla Çok iyi sikti Ateşli Sekreterimi Büroda sikiş hikayesi | Seks Hikayesi ağzımı yüzümü sikti ağzımı yüzümü sikti - Seks Hikaye ağzımı yüzümü siktik | Seks Hikayesi ağzımı yüzümü siktirdi ağzımı yüzümü siktirdim | Seks Hikayesi ağzımı yüzümü siktirdi | Seks Hikayesi ağzımı yüzümü sikti | Seks Hikayesi Balikesirden Evli Pasif ve Ben -1 | Seks Hikayesi Bodrum Katta Sikişirken Kız Arkadaşım Gördü Ensest bir arada | Seks Hikayesi Ev Sahibimin Karısı İle Seksimiz İkinci Bölüm Gay gay hikaye gay sex hikayesi gay sikiş hikayesi Gloryhole | Seks Hikayesi internette Tanıştım Gittim Amıma götüme soktu Iyi koydun kayinbaba | Seks Hikayesi Karımı Ben Yokken Becermiş Kendimi Amıma götüme soktu Kocamı Yeni Partonum İle Haberi Olmadan Aldattım Kocasını Sevmeyen Kadını Beceriyorum Komşu Kızı ile Fena sikiştik | Seks Hikayesi Kuzenimle ilk defa Anal sex deneyimimiz | Seks Hikayesi Oglumun karisiyim.. | Seks Hikayesi Orhan Abinin ilk anal deneyimiydi | Seks Hikayesi Patronun Kürt karısı Fehime ablayı şoföre verirken yakaladım | Seks Hikayesi Seks Hikayeleri Sex Hikaye Sex Hikayeleri Sikişecek arkadaş arıyorum | Seks Hikayesi Sonunda O kızı Amıma götüme soktu Tecavüz Yeni Manitam İle Eşsiz Bir Gece Yaşadık - Seks Hikaye Öğretmen arkadaşım Güven | Seks Hikayesi Üvey annemle Muhteşem Sex Hikayemiz | Seks Hikayesi Üvey Babamın karısı olmak güzeldi | Seks Hikayesi İLK PASİF OLUŞUM | Seks Hikayesi